معرفی ۵ تبلت برتر اندروید که تاکنون آمده اند


تبلت های اندروید از همان اول استارت پایداری انجام دادند، اما از موقعی که گوگل  سیستم عامل Android 3.0 Honeycomb را سال گذشته انتشار کرد، ما شاهد تبلت ها با کیفیت خارق العاده ای بوده ایم و اینها همه برای رقابت با iPad آمده اند که بازار تبلت را از سال ۲۰۱۰ در دست داشته است. یکی از برتری هایی که اندروید بر iPad دارد این است که اندروید در کیفیت های مختلف و سخت افزار های مختلف ارائه شده است پس حق انتخاب شما با توجه به نیاز شما باز است.

ادامه مطلب ...

آشنایی با شبکه های مخابراتی ۱G,2G,3G,4G

خیلی از کابران اسمارت فون ها با اینکه از اینترنت گوشی خود استفاده می کنند اما با نوع شبکه و ارتباط آن آشنا نیستند. به طور معمول  اسمارت فون ها امروزه از کلمه G( نمونه: iPhone 4GS) در اسم گذاری دستگاه های خود استفاده می کنند. کلمه G در لغت به معنی Generation(نسل) می باشد و به صورت زیر طبقه بندی می شوند:


ادامه مطلب ...

تصاویر به بیرون درز کرده از ویندوز فون 8 : کپارچگی با اسکایپ و ن

مایکروسافت ۴شنبه آینده، ویندوز فون ۸ را در یک کنفرانس اختصاصی معرفی خواهد کرد. اما حالا براساس تصاویری که از این سیستم‌عامل به بیرون درز کرده و توسط Nokia Innovation در فضای مجازی منتشر شده است مشخص شده که نسخه ۸ سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت بطور کامل با اسکایپ یکپارچه شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، مکالمه ویدیویی اسکایپ دقیقا در قالب نرم‌افزار داخلی مربوط به تماس ویندوز فون، برقرار می‌شود.

ادامه مطلب ...

۳ چیز که باید در مورد زمان مصرف باتری لپ تاپ بدانیم

 ۳ چیز که باید در مورد زمان مصرف باتری لپ تاپ بدانیم

آیا زمان نگهداری شارژ باتری لپ تاپ شما نسبت به قبل کاهش داشته؟ آیا فقط حداکثر ۱ ساعت زمان دارید که پریز برق پیدا کنید و لپ تاپ خود رو به آن متصل کنید؟! به نظر می رسه که زمان تعویض باتری لپ تاپ شما نزدیک است. قیمت باتری لپ تاپ ها به طرز عجیبی بالاست. دوربین شما با یک باتری ۲ هزار تومانی ۲ سال کار می کند! موبایل شما با ۱۵ هزار تومان ۲ تا ۳ سال دوام می آورد. پرداخت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بابت باتری لپ تاپی به نظر خیلی بالاست!

بهترین کار و باصرفه ترین کار این است که در زمان استفاده از لپ تاپ، روش های نگهداری مناسب از باتری را استفاده کنیم تا مجبور به پرداخت هزینه نامعقول برای باتری نشویم.

در اینجا چند نکته در مورد زمان مصرف باتری لپ تاپ می خوانیم. شاید دانستن آنها به نگهداری مناسب از باتری نیز کمک کند.

ادامه مطلب ...

نوآورترین شرکتهای دنیا در طبقه بندی سال ۲۰۱۲

نوآورترین شرکتهای دنیا در طبقه بندی سال ۲۰۱۲

موسسه “فست کمپانی” نتایج طبقه بندی ۵۰ شرکت برتر را که در سال گذشته بیشترین نوآوری را نشان داده اند منتشر کرد.

نوآورترین شرکتهای دنیا کدامند و در حال حاضر مشغول کار در چه پروژه هایی هستند که می توانند دنیای آینده بشر را دستخوش تغییر و تحول کنند.

موسسه “فست کمپانی” با انتشار فهرست شرکتهایی که بیشترین تلاش را برای قالب ریزی آینده خود کرده اند طبقه بندی نوآورترین شرکتهای دنیا را ارائه کرد.

نوآورترین شرکتهای دنیا در طبقه بندی سال ۲۰۱۲ “فست کمپانی” در بخشهای وسیعی شامل وب، موبایل، بازیهای ویدیویی، رسانه ها، زیست فناوری، موسیقی، الکترونیک مصرفی و اجتماعی فعالیت می کنند.

ادامه مطلب ...